Ok, jag är också förvånad över hur många som klarade sig. Men ALLA lever ju inte, the Freakin' Night King är DÖD ju!!! And his entire army!! Jag tyckte det kändes lite som när jag fick ner Diablo eller någon annan riktigt jobbig boss första gången i Diablo II, det tar flera timmar eller dagar att smälta en sån viktig händelse för mig.
Och det är ju bra om en drake är kvar men kan mycket väl vara två. När de inte längre kan värvas till andra sidan så är de ju ett riktigt mäktigt vapen mot Cersei och tönt-Euron o co. Men jag hoppas att de är två, jag vill att de ska ha drakkompisar och inte vara helt ensamma.
Jag har just sett om delar av avsnittet + behind the scenes om avsnittet på Facebook. Älskar uppbyggnaden och framför allt de sista tio minuterna nästan helt utan dialog, bara sorglig musik och den där hopplösheten som läggs på scen efter scen. Det är så orimligt snyggt!
Det är sant! Det känns så himla konstigt bara och inte alls ”klart”. Men ja, visst kan det vara två drakar kvar fortfarande? Det var inte helt uppenbart vad som hände? Min skärm var så kass så jag såg inte om det var något helt uppenbart jag missade. Vem som helst kan få dö för min del men för guds skull och snälla, inte drakarna.
Och jag är SÅ enig om de sista minuterna! Det var det bästa och snyggaste med hela avsnittet! När bilder säger mer än tusen ord, verkligen.
Och jag är SÅ enig om de sista minuterna! Det var det bästa och snyggaste med hela avsnittet! När bilder säger mer än tusen ord, verkligen.