Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lets hearDet kan hända att jag kollade på avsnittet när jag ändå fått saker spoilade![]()
Blä till att få stora händelser från nästa avsnitt spoilade i en jävla titel på youtube. Tror att spanska HBO hade råkat lägga ut avsnittet redan.
Usch!Jag blev tokspoilad på Instagram. Ett stort fotokollage med sex väldigt avslöjande bilder.JAG VILLE INTE VETA!!!!
Fan! Sätt spoilervarning framför så de inte ligger som första bild![]()
Så jäkla surt! Speciellt då jag ska se nästa avsnitt med min kompis, nu måste jag ju tänka mig förUsch!
De flesta GoT-konton jag följer är noga med att inte avslöja spoilers, det är jag glad för!
Lets hear![]()
Usch!
De flesta GoT-konton jag följer är noga med att inte avslöja spoilers, det är jag glad för!
Nä nu är det jag som låter bli att använda internet i två veckor!Det som jag såg på youtube var inget jag följde, det var bara en del av vad som var rekommenderat för mig, och som jag skrev spolades allt i rubriken redan. Nu såg jag att det börjat spoilas för det sista avsnittet också, som tydligen läckt det med?![]()
Det tror jag inte har läckt? Hittar det ingenstans iaf så det borde inte ha läckt dåDet som jag såg på youtube var inget jag följde, det var bara en del av vad som var rekommenderat för mig, och som jag skrev spolades allt i rubriken redan. Nu såg jag att det börjat spoilas för det sista avsnittet också, som tydligen läckt det med?![]()
Har för mig att manus för den här säsongen har blivit läckt. Så risken för spoilers finns alltid.Det tror jag inte har läckt? Hittar det ingenstans iaf så det borde inte ha läckt då![]()
Har för mig att manus för den här säsongen har blivit läckt. Så risken för spoilers finns alltid.![]()
Håller med. Än så länge har jag inte blivit överraskad. Även om avsnitten varit bra så har det som hänt varit väntat.De har läckt ja!
Men denna säsongen känns ganska förutsägbar faktiskt överlag. Lätt att räkna ut vad som kommer hända så det känns lite triss. Man blir liksom inte förvånad längre :/
Haha tänkte på er som kollar/kollat på läckta avsnitt när jag såg den här
![]()
Men bara för att dubbelkolla, den här tråden är väl "säker" från spoilers av läckta avsnitt? Annars vågar jag nog inte läsa i den. Jag är paranoid, okej?![]()
Skönt, då kan jag slappna av.Den är säkrad!![]()
Jag tror det står i forumreglerna att man inte får spoila Game of ThronesMen bara för att dubbelkolla, den här tråden är väl "säker" från spoilers av läckta avsnitt? Annars vågar jag nog inte läsa i den. Jag är paranoid, okej?![]()