Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja hugaligen. När det var ungefär tio minuter kvar på senaste avsnittet så övervägde jag allvarligt att trycka på paus bara för att själv få andas en stund och gå ner i puls lite.
Är det inte han som till sist förväntas döda Cersei också enligt profetian som stämt in på allt annat, hennes tre barn som alla skulle dö före henne etc?
Jag tyckte mest det var osmakliga misogyna "skämt" om våldtäkt och Greyworms kastration...Har skrattat så jag gråtit den här morgonen åt bilderna på fb-sidan Game of Thrones Memestipstips!
Jag tyckte mest det var osmakliga misogyna "skämt" om våldtäkt och Greyworms kastration...
Det verkar finnas väldigt många sidor som heter Game of thrones memes så jag gissar att det beror på vilken du hamnar?Oj, de missade jag tack och lovvar mest ordvitsar från senaste avsnittet!
![]()
Det verkar finnas väldigt många sidor som heter Game of thrones memes så jag gissar att det beror på vilken du hamnar?
Jag har också sett flera roliga bilder från en sida som heter så men aldrig försökt leta upp den förut. Jag får ta en kväll och utvärdera vilken som är bästJaha, my mistake! Kom in på en som en i mitt flöde hade likeat en bild från. Men det var nästan uteslutande bilder från den här säsongen! Jag älskar ordvitsar![]()
NU börjar det hända roliga saker!!!
Undrar verkligen om Sansa kommer försöka ta över Winterfell.. lite familjestrid har väl ingen dött av? Arya är dock där och pikar hehe! Och VAD är Littlefingers plan nu då?