tinafinis
Trådstartare
Hej hej!
Detta är inte meningen att vara nån kritik från mig om det nu låter så. Utan jag vill bara inbjuda till dikussion.
Tänkte bara höra med er här vad ni tycker och tänker om Luddes sätt att köra.
Är det bara jag som inbillar mig att många av hans hästar galoperar bort sig?
Jag har inte jämfört hans exakta statestik med någon.
Jag har försökt sätta fingret på vad det kan vara som gör att hans hästar galopperar, eller om det bara är slumpen när jag tittar. Galoppen kommer inte alltid när han kör mot ledningen eller på upploppet, det kan komma när som oxå, men oftast kanske det är just star och upplopp(?).
Idag 4 av 6 hästar galopp
Igår 3 av 4 som exempel.
Vad tycker ni om Luddes körstil? Så farlig tycker jag inte den är men det känns som om han ibland satsar på allt eller inget.
Vad tycker ni?
Mvh Tina
Detta är inte meningen att vara nån kritik från mig om det nu låter så. Utan jag vill bara inbjuda till dikussion.
Tänkte bara höra med er här vad ni tycker och tänker om Luddes sätt att köra.
Är det bara jag som inbillar mig att många av hans hästar galoperar bort sig?
Jag har inte jämfört hans exakta statestik med någon.
Jag har försökt sätta fingret på vad det kan vara som gör att hans hästar galopperar, eller om det bara är slumpen när jag tittar. Galoppen kommer inte alltid när han kör mot ledningen eller på upploppet, det kan komma när som oxå, men oftast kanske det är just star och upplopp(?).
Idag 4 av 6 hästar galopp
Igår 3 av 4 som exempel.
Vad tycker ni om Luddes körstil? Så farlig tycker jag inte den är men det känns som om han ibland satsar på allt eller inget.
Vad tycker ni?
Mvh Tina