Galopp-foton

H

HannaSS

Den som tycker att sånna är roliga att spana på & har Lunarstorm, kan ju alltid spana in mina gamla kollage (kaxiga_hanna) från Täby & lite varstans :)
så vill jag få lite roliga kommentarer också! ;)

Sv: Galopp-foton

halloj...
kollade lite på dia bilder på lunar.... många fina:)
jag gick kursen efter dig på strömsholm, o jag kommer i håg dej för helena pratade så mkt om dig att du kanske skulle bli lärling osv... :)
men när jag läste på din lunar så lät de ju som du slutat? har du det? får man fråga varför...? är det något du rekommenderar att jobba på täby?

hur som helst FINA BILDER :banana:

Hej Hej!
Gjorde du det? Tyckte du att det var roligt då?
Favorit häst där då? hade du någon? :)

Jasså det gjorde hon Helena? *ler*
Jo, visst var det meningen, men sen så hände det en massa saker...
& rätt som det var satt jag på ett plan på väg till tyskland istället :bump:
Men kommer nog/kanske jobba på Täby någon gång igen, för det är faktiskt riktigt roligt imellanåt. Bara man kommer till ett stall där man trivs & saker & ting fungerar så är det ett himla bra jobb.
Mycket fina hästar & så får man ju vara ute hela dagarna, kanske inte så roligt när det är -30 grader. Men annars :bump:

fast det kan ju vara ganska tufft också. Men prova kan man alltid!
//Hanna!

hehe ok, tyskland? vad gör du där då?
Jo jag tyckte det var kul på strömsholm, mi favvo va helt klart Black Lady, o Tingeling, men de va dom jag red mest ända tills Tingeling åkte då, så red jag dom nästan varje dag, eller iaf black lady red ja i stort sätt jämt..... :) himla fin liten tjej hon :smirk: men hon e ju tydligen såld nu... :crazy: men men.....
jo jag har förstått att det e tufft på täby, och nu känns det ändå som att det var ju ett tag sen jag red galopphästar så det skulle ju nästan bli som att börja om på nytt, o det kanske inte är så populärt där :smirk:

jaja ha de gött!!

såg du har bildp å P-A det första bilden på galopplivet.å vem är det inte han rider..Manick!!;)

fina kort:)

Jajjamensan! klart jag måste ha P-A är bäst ju :)

Manick såg jag i verkligeheten för lite sen och hon var verkligen kanonsöt!

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 164
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 218
Senast: Maniac123
·
  • Omröstning Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 949
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar