GABBI på TV4!

13606689_10204858349257436_3469153075726075531_n.jpg

Så här kan det se ut. Vi hade med oss speculoos idag för att stötta Greg Van Avermaet, och det fungerade ju.

Älskar att jag som vanligtvis inte är ett dugg intresserad av cykling måste stanna och kolla om jag hammar på den kanalen nu när jag vet att det är en bukefalist som kommenterar! :D Är imponerad av @Gabbi s kunskaper. :bow:

Haha, jag som inte ser sport överhuvudtaget har nu haft på cyklingen på tv, bara för att det var så trevligt. :D Där ser man.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 122
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 362
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 395
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
1 925
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar