gå ner i vikt snabbt efter graviditeten - vad händer med det lösa skinnet???

Sv: gå ner i vikt snabbt efter graviditeten - vad händer med det lösa skinnet???

Så vad skrev jag:
Har man fått bristningar kan man generellt sluta hoppas
Hur snabbt du går ned är egentligen inte av någon större betydelse

Ja jag såg vad du skrev. För mig är det inte generellt så eftersom de flesta inte haft några problem så länge de just gått ner långsamt. :)
 
Sv: gå ner i vikt snabbt efter graviditeten - vad händer med det lösa skinnet???

Inte ens deformerad navel? Gnutta överskottsskinn? Magmuskler som inte riktigt vill gå ihop? Inte ens den där vanliga utbuktningen (ger intryck av lite svullen mage) som blir kvar i området nedanför naveln?
Vilken tur de haft :)

Av dem jag träffat som lyckas bäst är det de som skaffade barn tidigt.
Tillskillnad från dig har jag träffat många som är smala som likt förbaskat inte blir av med sitt mjuka magsladder som stannar som enda spår efter grav. Den klassiska är att det ser ok ut när de står upprätta men böjer de sig framåt så får de en "gardin".

Deformerad navel har jag aldrig ens hört talas om någon som har fått :o Magmuskler som inte gått ihop helt direkt ja, men efter ett år har de gått ihop även på dem som har snittats lodrätt. På mej var de ihop helt efter tre månader med sonen och då var han ändå stor, nästan fem kg. Med andra barnet delade sig inte muskulaturen alls. Ingen utbuktning heller.
Magsladder hade jag efter första i någon månad, sedan var det borta.

Jag var ju ung, 17 nästan 18 med första och 19 nästan 20 med andra så för min del kan det ju ha berott på det men de andra jag tänker på har varit allt ifrån 25-36 när barnet har fötts. Den enda jag vet som har rullgardin har fått fyra barn, alla med snitt och hon fick lite efter sista men det är borta nu när barnet är två år.

Tur med gener eller ett bra urval som jag relaterar till ;) inte vet jag men så ovanligt tror jag inte att det är att få tillbaka sin mage.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Såhär är det: Jag är väldigt smalt bygg utan några som helst former. Det senaste året har jag gått upp lite i vikt och helt plötsligt...
2
Svar
26
· Visningar
4 766
Senast: Amanda_F
·
Kropp & Själ Hallå. Jag är 19 år och trött på min alldeles för stora rumpa, något som många verkar gilla att påpeka. Jag är 167 cm och väger 61-62...
2
Svar
31
· Visningar
3 441
Senast: Miljon
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 795
Senast: aiquen
·
Hästhantering Jag och en vän tog hem två ponnyer några veckor i somras av flera olika anledninga. Ponnyn som min kompis red var en maxad d-ponny, sex...
Svar
1
· Visningar
2 526

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp