Fyraårig kastrerad hane kissade i sängen!!

P

prallan

Idéer om varför? Han brukar alltid sova i sängen, har hundluckan att gå ut genom när han vill. Vi vaknade, han sträckte på sig och gick in och la sig i sonens rum (han ligger där ännu) och lämnade ett kissområde på ca 25cm i diameter. :confused::confused:

Idéer om varför? Han brukar alltid sova i sängen, har hundluckan att gå ut genom när han vill. Vi vaknade, han sträckte på sig och gick in och la sig i sonens rum (han ligger där ännu) och lämnade ett kissområde på ca 25cm i diameter. :confused::confused:
Jag skulle fundera på UVI, det låter ju som om han inte ens märkte att han kissade?

Ok, han är helt frisk för övrigt, pigg och glad, äter, kissar och bajsar som vanligt . Vad kan jag kolla efter?
Jag är inte så insatt men jag personligen skulle avvakta till imorgon och ringa vet. Så länge inga andra problem dyker upp förstås! Jag tror att de behöver penicillin men det vet nog veterinären bättre.

Det kanske är olika vid UVI men när min hane hade det så var han konstant kissenödig även när han inte hadde något att kissa ut. Han trippade hela tiden till dörren och ville ut så nog kände han att han var nödig.
Han läckte inte och ffa kissade han inga mängder eftersom han kissade så ofta.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 855
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 384
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Min kisse, sibirisk Kastrerad hane 1,5 år, har aldrig haft problem att åka bil. Haft samma bur sen vi hämtade honom från uppfödaren och...
Svar
8
· Visningar
1 061
Övr. Katt Min högt älskade moster gick bort i lördags och nu har jag hennes fina katt boende hos mig. Bondkatt, runt två år (har exakt...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 934
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Inredningstråden nr3
  • Svensk politik nr 3
  • Vad jobbar du med, egentligen?