Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har använt den salvan i hela mitt hästägarliv (snart 20 år) och den är guld värd! Har heller aldrig märkt att den skulle bränna.
Kl
I min Erf är den helt ok om man tar i händerna på sig själv som om man skulle smörja händerna , och sen stryker över hela hästen . Under magen osv kan man kladda på hur mkt som helst , då dessa delar är skyddade från solen .
Kladdar man på i ansiktet med mer än ovan får känsliga hästar brännsår .
Men ordinationen på burken avser knappast att man smackar på så pass tänker jagsunt förnuft ...
Luktar den illa så flugor och så håller sig borta?
Om den luktar illa? Jag brukade gå runt med ständig doft av tjära på händerna hela sommrarna. Trots att jag tvättade händerna minst 3 gånger efter varje gång i stallet. Nu använder jag plasthandskar, men doften tränger igenom lite ändå.
Fast jag tycker ju att det luktar ganska gott iofs. Men inte så himla mysigt att äta jordgubbar med händerna och känna tjär-doften samtidigt.
Hjälp! Jag hade ingen aning om att det finns salvor som kan bränna i solen. Hur är det med t.ex Idomin o Helosan då?