fuxfärgad luva

FadeAway

Trådstartare
Jag är inget fan av luvor men tänkte att det kanske kunde vara bra att ha en i fall om att det kommer vara flugor på tävlingar etc i framtiden. Att försöka matcha schabrak känns lite överdrivet eftersom jag inte vet om det kommer behövas och i så fall vilket schabrak jag då kommer använda.

Vet att jag sett eskadron som haft nått i den stilen men det var nått år sen så då vet jag inte om den finns kvar. ;)

Sv: fuxfärgad luva

har sett fuxar med "fuxfärgade" luvor och schabrak, det ser hemskt ut! så snälla. matcha hellre med schabraket, kan vara snyggt att matcha luva + passpoal om du kör på vitt schabrak:D

Fast jag har på tok för många schabrak med olika passpoaler tom i vitt för att det ska gå att matcha. Köpa ett per schabrak känns inte helt ekonomiskt :o

Du får väl använda det schabrak som matchar den gången du ska ha luvan då ;) Låter ju inte som du använder luva jämt så då kan det ju inte vara nåt problem att ta ett schabrak i samma färg just den gången luvan behövs.

Jag tävlar inte, men har ibland luva i skogen

30960593.jpg

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 116
Senast: Tiger tok
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 610
Senast: Stergo
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 907
Senast: lilsan
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka