Funderingar!

T

Tiggertjejen

Ska ju köra in min häst till våren då han är 2år!

Funderar nu på att kanske lämna iväg honom på inkörning men var gör man det? Vad kan det kosta? (inviduellt jag vet) Men ni som har gjort så kan väl säga vad ni betalde?

Kanske kör jag in själv, finns ju kunniga i stallet som kan hjälpa mig men det lockar att lämna honom på inkörning innan betet!

Sv: Funderingar!

Jo, men jag är osäker på hur jag ska göra ju!
Vill också att det ska vara ett seriöst ställe!

Sv: Funderingar!

Inkörning kostar oftast mellan 5000-8000kr/mån inkl uppstallning och foder. Man får oftast räckna med att det tar 1-2månader att köra in hästen.
/M

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 569
Senast: Derivata
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 997
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 145
Senast: lizzie
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur