Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det finns en fantastisk fin SD-film när han hoppar terränghinder! Jag förblindas kanske inte av hans språng utan energin han visar och galoppen i terrängen!
Shooting Star kanske kan vara en bra kandidat, men han är ju inte så gammal och har inte ännu några avkommor visade på treårstest eller så.
Han hoppade bra på sitt tyska bruks men är ju ändå ffa gångartshingst.
Haha jag tittade lite på gränsbos Faustino e Figaro, men då hade stammen på min fölunge blivit Faustino - Faustinus.
Vet du om de hade ngt fryst kvar på honom eller om det är over nu när han är kastrerad?
Charlottee: Hahah, perfekt . Hade kunnat vara en mkt spännande kombo! Zack kan ge lite kort och lite svår hals att komma rund över (liksom Romantic kan ge längre kantig svårrundad hals), men med Sack där bakom som verkar vara stark i sin mjuka runda hals-överlinje (som man sett hos dina båda med tycker jag, andra ex är Saigon och Santiago) så kan det bli hur spännande som helst .
Luxus CML är också av intresse till Fackellilja ((36)Topaasch - Don Primero). Sen har vi inte kommit till att utveckla det så mkt mer än
De Zackavkommor jag såg på championatet var STlORA (och fula som stryk) men rörde sig väl. men inget jag hade lagt på Solette.
Just nu vet jag inte alls.. hade en plan men njaeee.
Ngn med lite roliga hingsttips till våra två ungston?
Båda lite mindre damer
ena lite rejälare, behöver bra front hos hingsten och kanske lite mer luft. Får gärna plussa på traven. Just det inget för temperamentsfullt.
Dalwhinnie - Weltbürger - Bellini
Med på vår lista är bla Bocelli och Dalwhinnie.
Till sto ett tänker jag att Bellagio kan passa? 9a på traven och luftig framdel, verkar dessutom väldigt trevlig och lämnar trevliga ungar