S

Smillan

tittade på terrier raser som ska ställas i Stockholm.
Men jag hittade inte Tibetansk Terrier.
Hittade inte heller någon rasklubb.

Är inte Tibbe godkänd ras i sverige.
Är det någon som vet?

Sv: Funderar

Dom är väldigt söta - om dom är klippta då!:love: Jag har bara träffat en och den är helt underbart snäll och söt, men annars har jag tyvärr hört att dom kan vara ganska svåra faktiskt.

mammas granne har en sån. den är inte riktigt som den ska tror jag. beter sig helt fel mot andra hundar och skäller konstant. men är visst väldigt snäll mot barnen.

Det jag har hört om dem (av en som haft många) är att det inte är någon lätt ras...

Tja, vår var väldigt trevlig, men reserverad mot främlingar. Hon var ganska svår att träna och så, gjorde hellre som hon själv ville. Men en hund med mer personlighet har jag nog aldrig träffat.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Blev påmind om detta när jag läste den andra tråden om små hundar, där English Toy Terrier togs upp. Har också funderat på att...
Svar
2
· Visningar
564
Senast: geting
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 255
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 698
Senast: ii-ssa
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka