Fullt ös medvetslös..

Gnist

Trådstartare
Kan man vara sötare????

bild-1-20071111001_mindre.jpg

Bild-2-20071111004_mindre.jpg

Bild-3-20071111006_mindre.jpg

Bild-4-20071111008_mindre.jpg

Bild-5-20071111010_mindre.jpg

Bild-6-20071111011_mindre.jpg

Lite drygt 4 veckor kvar innan flytt är det full rulle på de små battingarna :D

Senast ändrad:
Sv: Fullt ös medvetslös..

Jo man kan visst vara sötare :D

:love: man kan vara flattevalp och tre veckor!!!!:rofl::rofl:

th_tiknackemat071110.jpg
Så här gosig blir man när man äter mat för första gången. Bordsskick är inte flattebebisars signum...

th_Ploppgspar071110.jpg

th_slaggisimatsklen2071110.jpg

Första målet riktig mat. GOTT!

:love:

Man blir helt tokig bara av att se dom på kort, vill ha, VILL HA!

Åååååååååååå FLATTAR :love::love::love:

Om du vill ge mig en eller ett par, så skicka ett PM ;). Pojken och jag letar hund. Han vill dock ha en mindre vovve, men flattarna ligger mig varmt om hjärtat. Är uppväxt med sådana. Åh, kärlek!

Iiiihh vad söta!

Ser ut som små rävar:love:

//Gilly

:love:

Man blir helt tokig bara av att se dom på kort, vill ha, VILL HA!

Tror du att man blir mindre tokig i verkliga livet? :D Är och pussar på dem varje dag. De är inte "mina" även om jag tränat mamma Ripa och haft henne hemma så är det min uppfödares kull (och tik). Men en av de där sötnosarna ska bli min! :love:

Åååååååååååå FLATTAR :love::love::love:

Om du vill ge mig en eller ett par, så skicka ett PM ;). Pojken och jag letar hund. Han vill dock ha en mindre vovve, men flattarna ligger mig varmt om hjärtat. Är uppväxt med sådana. Åh, kärlek!

Fast alla är tingade och flickorna hade nog kunnat vara en nio stycken helst för att alla som ville ska få... Så om jag skickar en blir nog min uppfödare lite sur på mig är jag rädd. Men äh lite svinn kanske man får räkna med? :D

Ja precis, de ser ju ut som rävungar...det tyckte jag med direkt! Men vad är det för ras?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 815
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 263
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 685
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 852
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka