Fullblodshingsten Black Diamond

Sv: Fullblodshingsten Black Diamond

Tyvärr tror jag inte de spelar någon roll vilken typ av film dom lägger ut dressyr, hopp eller när dom rider ute, så hade ni kriteserat om dom använt eller inte använt lindor eller vilken färg dom valt, vilket märke sadeln eller tränset har, hur dom filmat, hur dom rider o s v.
Så länge ni inte fick vara med o bestämma hur allt skulle vara.

men man vet ju aldrig vad som händer kanske kommer de en ny film snart, så ni får lite nytt att reta er på så inte era liv blir förtråkiga.

Mitt liv är extremt tråkigt just nu, så jag måste bara svara ;)

De flesta som skrivit i den här tråden gillar ju hingsten, det är en snygg hingst med utstrålning och dessutom av bra stam. Men det är ju hingstägarna man blir lite misstänksam emot när man ser en sådan film. Jag vet ingen annan hingsthållare som har sådana cirkuskonster på sina hemsidor?

Tips till hingsthållaren är : surfa runt lite på olika sidor och se hur en hingst ska visas upp för att få ston.

Själv hade jag gärna köpt en häst efter Black Diamond, men jag skulle inte våga lämna mitt sto på en sådan station!

Dom som har BD är nogon fantastiske mennesker som är dyktig på häst. Har ingen problemer med å skicka ston till dom. När jag letade efter hingst for 2 år siden var jag å tittade på mange hingster. Mange av dom så inte ut som hingster och mange steder såg ut som skrothauger. Hos BD var det rent og pent och alt i ordning.
När jag ser på Ruby i dag så är jag jätte nögd med va jag har fått. Hon är snell, snygg och utrolig lett å ha med å gjöre. Nu är mammaen 163 cm och BD är vel över 160, Ruby blir 165+.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 313
Senast: MML
·
Hästvård Hej! Behöver lite feedback från er med erfarenhet av detta. Torsd före midsommar hittade medryttaren vår häst med väldigt svullet...
Svar
9
· Visningar
4 426
Senast: NovaW
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 581
Senast: MiaMia
·
Avel Nu är jag ute i väldigt god tid, för ska inte betäcka om förrän 2017, men då det fölet (?) blir stoets sista förmodligen, vill jag satsa...
2
Svar
23
· Visningar
3 672
Senast: HMQ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V