Frysmärkning?

Sv: Frysmärkning?

Nej, förlåt. Det var inte så jag menade.
Men de som påstår att de får bättre poäng på dressyrtävlingar när de målar över frysmärkningen idiotförklarar samtidigt domarkåren.
Enda gången det skulle kunna funka är på klubbtävlingen när Lisa, 15 år, dömer LC.
På "riktiga" tävlingar går det inte till på det viset.

Immer

Tror att vi kanske missförstod varandra... phu!!! skönt att konstatera det. :D

För jag tror att vi är rätt så överens egentligen.. ;)

Jag är frisör så jag färgar över frysmärkningen, OBS! Med ekologisk färg. Jag använder Changes tints of nature, sante har oxå bra färger. Dom täcker det vita perfekt. Det är viktigt att skölja ur färgen ordentligt trots att den är naturlig och skonsam.
Frysmärkning är en styggelse. ;-) Lycka till.

Fast det var väl ändå en väldigt klen anledning till att inte skaffa sig en travare :P

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 961
Senast: Jamtland
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 426
Senast: pews1972
·
Hästvård Ska försöka göra denna historia kort.. Det hela började i december 2012, min häst på dryga 160cm född 2006. Att han efter 2!veckors...
Svar
17
· Visningar
3 054
Senast: Vogue
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
30 029
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka