V

vickis-pajala

ja vänner nu behöver jag lite tips
min lilla älskling :love:
nej jag talar inte om gubben utan förståss om hästen

när jag nu är ute på en ridtur och hästen börjar slappna av då börjar dom flesta hästar frusta och det gör ju min kuse oxå
men hon måste som ta i :crazy: när hon fustar och det kommer inte på en gång :confused: :confused:

jag hoppas ni förstår hur jag menar

nu är ju frågan har någon anna detta problem och vet vart problemet sitter
eller har jag dragit gjorden för hårt eller kan man göra det :confused:

och för alla "låssasvetrinärer" ja hon är FULLT frisk
hon frustar när hon longeras
eller är lös mm
 
Sv: frustande

Är det i början av ridpasset eller i slutet?

Om du rider tillsammans med andra kanske du kan fråga dem om det låtet onormalt. Svårt att höra över nätet:)

Kan du inte äntligen lägga ut en bild på din häst, det har jag väntat på.

Eva
 
Sv: frustande

bilden kommer bara det att det är ju masso jox innan man får in en bild på detta ställe :devil:

det är i början av ridpasset sedan kommer det mer normalt om man såå säger :rofl:
 
Sv: frustande

min häst frustar bara när det börjar bli jobbigt ;)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 894
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 246
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 021
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 454
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp