Frontierville

alazzi

Trådstartare
Det finns ett nytt Zynga spel ute nu och jag tänkte att vi kan utbyta tips och erfarenheter här:idea: Än så länge har jag inte mycket koll, men det brukar ge sig när man kommit igång.
 
Sv: Frontierville

Nej, Farmville är ju fortfarande kul och tar egentligen alldeles för mycket tid. Men det var kul att titta på det nya också.
 
Sv: Frontierville

Jahopp... så var det kört för min del då... Jag som precis dragit ner på antalet spel :D :rofl:
 
Sv: Frontierville

Vad går detta ut på då? jag har bara hållt mig till Treasure Isle och farmville på senaste tiden.. Men alltid spännande med nya spel.
 
Sv: Frontierville

Ja men tack så hemskt mycket...jag som lyckats sluta med allt förutom Farmville. :D
Hm...jag kan inte skicka iväg inbjudningar till grannar?! :confused::cry: (måste ju få fler som fastnar :devil:)
 
Sv: Frontierville

Jag verkar inte få några grannar fast jag ser att flera av dem jag har bjudit in som spelar... Lite drygt eftersom man har rätt stor nytta av grannar... :angel:

Men men, det brukar ju lösa sig! Fast jag gillar inte de där korta tiderna på odlingen, jag får slut på energi hela tiden... :angel:
 
Sv: Frontierville

Jag ska kika på det nån dag, har inte haft energi nog ännu. Har fullt upp med annat, men sen blir jag din granne :)
 
Sv: Frontierville

Ja tack det får du gärna, men det märkliga är att jag har andra vänner som spelar frontierville men som jag inte blir granne med, jag har lyckats få en granne ialla fall! ;)
 
Sv: Frontierville

Ja tack det får du gärna, men det märkliga är att jag har andra vänner som spelar frontierville men som jag inte blir granne med, jag har lyckats få en granne ialla fall! ;)

Jag försöker och försöker...tror vi blir grannar i em, det hänger på mitt grymt sega internet :crazy:.
Verkar ganska roligt, så jag vill ha många grannar!
 
Sv: Frontierville

knapp

Blir lite ledsen över att det krånglar hela tiden... Spelet avslutas och vill starta om stup i kvarten :cry: värsta i-landsproblemet hittills...
 
Sv: Frontierville

Zynga är trist, Playfish är så mycket bättre :love:

Playfish restaurant spel är 100% bättre än Zyngas, medan Farmville är stressande om man ska hinna skörda i tid är Playfish odlingsspel Country story perfekt för den som inte orkar passa tiden. De har iofs det där trista petville :p Men orka det när alla andra av deras spel är så mycket bättre ^^
 
Sv: Frontierville

Är fast..... Behöver dock fler grannar, blir tokig när energin tar slut, är på level 13 och har spelat några dagar. :D
 
Sv: Frontierville

Jag behöver också fler grannar. Verkar inte vara många i min vänkrets som spelar FrontierVille än så länge. Verkar vara ett ganska kul spel :-)
 
Sv: Frontierville

Äsch, vad ni är taskiga :angel::D. Jag som försöker trappa ner på några spel, och så kommer ni med det här.:angel:
 
Sv: Frontierville

Det var roligt, men faktiskt inte så spännande som det jag fastnat för nu.
Kommer inte att vara särskilt aktiv med detta.
 
Sv: Frontierville

Jag känner mig rätt stressad av allt som man ska klicka på. Pulsen stiger direkt och mer stress är inget som jag behöver i mitt liv. Nej, jag trappar ner. Synd, för spelet är kul annars tycker jag. Kul tema och grafik.
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
843
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
15 782
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp