Gammeln

Trådstartare
Nån här som har varit på studiebesök i tårtfabriken. Kan man köpa tårtor o ostkaka billigare där tex sånt som är av sekunda vara typ. Sånt som inte duger till att sälja för fullt pris ut till affärerna

Har för mig om att de inte längre säljer andrasortering. Däremot har jag för mig om att det är lite billigare än i butik. Kan åka dit och kika och återkomma när de öppnat för säsongen :-)

Kan fråga en kompis som jobbat där om hon vet. Nu blev jag dock nyfiken, är gammeln smålänning?

Har för mig om att de inte längre säljer andrasortering. Däremot har jag för mig om att det är lite billigare än i butik. Kan åka dit och kika och återkomma när de öppnat för säsongen :-)
Så dom har inte öppet året runt då. När öppnar dom? Har dom butiken vid fabriken

Nån här som har varit på studiebesök i tårtfabriken. Kan man köpa tårtor o ostkaka billigare där tex sånt som är av sekunda vara typ. Sånt som inte duger till att sälja för fullt pris ut till affärerna
Jag fick en daim-tårta gratis av ICA och de är luriga, vi köper eller äter normalt aldrig tårtor, men jag tror de har något i dem som gör att man blir beroende, kunde inte låta bli att köpa två till och har verkligen fått kämpa med mig själv för att inte köpa fler.

Jag fick en daim-tårta gratis av ICA och de är luriga, vi köper eller äter normalt aldrig tårtor, men jag tror de har något i dem som gör att man blir beroende, kunde inte låta bli att köpa två till och har verkligen fått kämpa med mig själv för att inte köpa fler.

Fast det är väl inte Frödinge?

Jag fick en daim-tårta gratis av ICA och de är luriga, vi köper eller äter aldrig tårtor, men jag tror de har något i dem som gör att man blir beroende, kunde inte låta bli att köpa två till och har verkligen fått kämpa med mig själv för att inte köpa fler.
Själv är jag beroende av den där inga pecan pie som Frödinge gör :d:d:d:d:d

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 222
Senast: Lyan
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 698
Senast: Sel
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 653
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
937
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII