Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så dom har inte öppet året runt då. När öppnar dom? Har dom butiken vid fabrikenHar för mig om att de inte längre säljer andrasortering. Däremot har jag för mig om att det är lite billigare än i butik. Kan åka dit och kika och återkomma när de öppnat för säsongen :-)
Nej, men snålKan fråga en kompis som jobbat där om hon vet. Nu blev jag dock nyfiken, är gammeln smålänning?
Jag fick en daim-tårta gratis av ICA och de är luriga, vi köper eller äter normalt aldrig tårtor, men jag tror de har något i dem som gör att man blir beroende, kunde inte låta bli att köpa två till och har verkligen fått kämpa med mig själv för att inte köpa fler.Nån här som har varit på studiebesök i tårtfabriken. Kan man köpa tårtor o ostkaka billigare där tex sånt som är av sekunda vara typ. Sånt som inte duger till att sälja för fullt pris ut till affärerna
Så dom har inte öppet året runt då. När öppnar dom? Har dom butiken vid fabriken
Jag fick en daim-tårta gratis av ICA och de är luriga, vi köper eller äter normalt aldrig tårtor, men jag tror de har något i dem som gör att man blir beroende, kunde inte låta bli att köpa två till och har verkligen fått kämpa med mig själv för att inte köpa fler.
Själv är jag beroende av den där inga pecan pie som Frödinge görJag fick en daim-tårta gratis av ICA och de är luriga, vi köper eller äter aldrig tårtor, men jag tror de har något i dem som gör att man blir beroende, kunde inte låta bli att köpa två till och har verkligen fått kämpa med mig själv för att inte köpa fler.
Helt rätt, det var ju Almondyoch inte FrödingeFast det är väl inte Frödinge?
Helt rätt, det var ju Always och inte Frödinge![]()
Ja en sån var det, de skall man akta sig för, jag har ingen koll på tårtmarknaden
Inga tider därGoogle är din vän.
Öppettider:
Nu har vi stängt ostkakeboden för sommaren. Ibland har vi öppet vid speciella tillfällen även under höst/vinter/vår, info om öppettider finns i så fall här. Annars varmt välkomna tillbaka nästa sommar!
http://www.frodinge.se/om-froedinge/#ostkakeboden
Ja, ändrade det, du ser jag har ingen koll på tårtmarknaden![]()
Inga tider där![]()
Den här är jag sugen att prova. Limited editionJa en sån var det, de skall man akta sig för, jag har ingen koll på tårtmarknaden![]()
Det gav den helt gratis på ICA, riktigt fult faktiskt.Nja, du har ju tydligen haft kartongerna hemma i alla fall.
Det gav den helt gratis på ICA, riktigt fult faktiskt.
Ser ut som den jag fick, men du har kanske bättre karaktär än mig. Senast jag var och handlade funderade jag faktiskt lite grand på att köpa en men kunde motstå ganska lätt så jag tror inte jag trillar dit igen.Den här är jag sugen att prova. Limited edition
http://www.almondy.com/sv/konsument/tartor/mandeltarta-med-daim-orange