Frisörstudenter NV skåne

Csillag

Trådstartare
Har hört att man kan färga och klippa sig till en pilligare peng hos frisörstudenter men vart hittar man dem? Någon som vet eller har någon erfarenhet? Vågar man? :D
 
Jag känner tyvärr inte till någon i skåne men har erfarenhet av det. Efter ha dumt nog låtit en kompis klippa mig hemmavid (behöver jag säga att det blev katastrof? :eek:) så gick jag till frisörsalongen i min gymnasieskola. Kändes mycket bättre då de har ju alltid nåhon lärare där och de ville verkligen göra sitt bästa med min katastrof till frisyr :p Det tog sin lilla tid (pga det var svårt att få det se bra ut igen) men jag blev nöjd och kände mig trygg med läraren :) Färgade också håret till något mörkt lila men den färgen försvann ganska snabbt :(

Jag har en vän på instagram som jobbar på den skolan och hon låter sig ofta bli klippt där, snygga frisyrer tycker jag! De antar gärna utmaningar (som i mitt fall) eller unika grejer att göra men också vanliga saker såklart :)

Så klippningar, absolut! Färgningar, kan nog vara värt det.

Googla på gymnasieskolor med frisörutbildningar så kanske du hittar någon :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
581
Senast: Åsa A
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: Blyger
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 547
Senast: Sasse
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 885
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp