Friluftskläder för gravida, finns det?

Milosari

Trådstartare
Jag behöver framförallt ett par regntäta byxor att ha när jag tränar hund! Kan inte sy alls tyvärr så det är inget alternativ att sy om gamla byxor. Har sett att Stormberg har, finns det flera?

Jag hade mjukisbyxor eller gravidleggins under ett par regnbyxor (av den tunnare sorten) från Didriksson. Köpte min vanliga storlek (medium) och hade byxorna under magen när den blev stor.

När jag var gravid och behövde täckbyxor så köpte jag ett par med hängslen i en storlek större (eller var det två??) med gylf som gick att öppna när magen växte.
Fungerade perfekt och tack vare hängslena så kan jag även ha dem som ickegravid :up:

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 175
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 033
Senast: TantAgda
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar