Från ensam cell till ett barn-TV4 ikväll!

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

crazy

För er som är intresserade av ett fosters utveckling visas ikväll programmet "Från ensam cell till ett barn" ikväll på TV4 kl 21.00.

Talar om detta för er som är intresserade.:)
 
Sv: Från ensam cell till ett barn-TV4 ikväll!

är det fortsättning på programmet som gick förra veckan?
 
Sv: Från ensam cell till ett barn-TV4 ikväll!

Vet inte riktigt vilket du syftar på?...Fick bara syn på detta i tidningen idag nämligen.

Det har ju dock börjat en ny serie som sänds varje vecka nu om jag förstått det rätt "förlossningskliniken" som ska vara på onsdagarna kl 21.00 på TV4 Fakta.
 
Sv: Från ensam cell till ett barn-TV4 ikväll!

Ja det var andra delen, första delen sändes förra tisdagen.

Jag såg båda men tyckte egentligen inte att det var så bra, konstigt producerat med mystiska återkommande inklippta bilder och rörig kronologi. Men det är ju alltid kul att få se vad små foster har för sig i magen hela dagarna :D
 
Sv: Från ensam cell till ett barn-TV4 ikväll!

håller helt med. Det var en massa konstiga datoranimerade bilder på blodkroppar (?) och nervtrådar (??). Dessutom tyckte jag att de datoranimerade bilderna på bebisarna inte gav så mycket. Och den där hemska titthålsoperationen, vad skulle den tillföra??
 
Sv: Från ensam cell till ett barn-TV4 ikväll!

Och jag tyckte precis tvärtom! ;) Bilderna bryr jag mig inte så mycket om men jag blir lika imponerad varje gång det förklaras hur allting blir till i det lilla livet! Det bara sker utan att man som gravid behöver bry sig! Blev även imponerad av operationen, att det bara går att operera något som inte är fött än!

/Timsetim
 
Sv: Från ensam cell till ett barn-TV4 ikväll!

Ja det var ju en lite "småskum" version...de hade liksom gjort det lite "smågulligt" av det hela...- men visst lite intressant information trots allt.
 
Sv: Från ensam cell till ett barn-TV4 ikväll!

Någon som vet om det går i repris? Missade nästan hela....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hundhälsa Hejsan Vi är en hundvan familj som haft hund till och från hela livet. För en månad sedan skaffade vi oss en liten blandras på fyra...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
12 159
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 571
Senast: Lhas
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 441
Senast: Badger
·
Övr. Hund Jag längtar så efter att skaffa hund. Men förstår inte hur folk löser det, särskilt under valptiden?! Vi är en familj med tre barn. Vi...
2
Svar
35
· Visningar
5 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp