Fram med bilder på Ponnytravarna...

H

Hovis

Har inte sett att det finns någon tråd med bilder på ponnytravare , så jag tänkte att jag får väl starta en.

Börjar med en bild som ni får klicka på, för jag får inte till det med att kunna visa dem direkt i inlägget. kanske det finns någon vänlig själ som kan förklara hur jag gör. Har pixbox med mina bilder i.

länk borttagen av moderatorn

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Fram med bilder på Ponnytravarna...

Jag har en shettis. Hon är bara två år dock.

Cheyenneupp.JPG

Cheyennehuv2.JPG

Va sööööööt hon var. Har ni kört henne ännu? vi körde in vår pojk som 2 åring, köpte honom i januai förra året. Då var han nästan inte hanterad, kunde stå uppbunden, åkt transport 1 ggn men inte så mkt borstad mm. Men uppförde sig helt korrekt vid all hantering.

jättekul att någon vill in m bilder.

Vi hoppas på fler och kanske en uppföljning med hur det går framöver.;)

Här har ni min ponnytravare :) Ett 14 årigt russto i sina bästa år, hon har gjort ca 25 starter och har ett rekord på 2.16,7. Har haft det rätt struligt men börjar äntligen få ordning på tanten.

277.jpg

DSC_7746.jpg

Polenta3702.jpg

322.jpg

Oj, va härlig hon var på de fartfyllda bilderna. Va kul att hon äntligen fungerar.

Hoppas det kommer mer bilder av alla andra. Men absoluta mer bilder av er som redan lagt in.

Får tacka för de!!!! :p :p

Oj, va härlig hon var på de fartfyllda bilderna. Va kul att hon äntligen fungerar.

Hoppas det kommer mer bilder av alla andra. Men absoluta mer bilder av er som redan lagt in.

Får tacka för de!!!! :p :p

Hon är en härlig liten busponny ;) Ja det är riktigt skönt att hon börjar fungera :)

Har inte sett att det finns någon tråd med bilder på ponnytravare , så jag tänkte att jag får väl starta en.

Börjar med en bild som ni får klicka på, för jag får inte till det med att kunna visa dem direkt i inlägget. kanske det finns någon vänlig själ som kan förklara hur jag gör. Har pixbox med mina bilder i.

länk borttagen av moderatorn
Visa gärna bilder, men visa dem då HÄR och inte genom att länka till en annan sida!
Det finns beskrivet på datorsidan hur man gör för att lägga in bilder här.

Visa gärna bilder, men visa dem då HÄR och inte genom att länka till en annan sida!
Det finns beskrivet på datorsidan hur man gör för att lägga in bilder här.

Har varit inne och kollat "hur man gör" har de rätta formaten dvs .gif eller .jpg men får det inte att funka. Struntar i detta tror jag, men tråkigt att inte kunna delge mina bilder.
:(

Men hoppas att det är fler som vill lägga ut sina.:laugh:

Är det ingen som ska ut och starta sin ponny? :) Jag siktar på att ta ut Polenta den 27:e på Östersund

kl

Jag har ingen egen ponnytravare, men slänger väl ut en bild på dom två som jag har hjälpt till med dom tre senaste åren. Tyvärr hjälper jag inte ägaren längre då jag har flyttat hem igen :(

Ljungens Legolas, e: Ernst Rambo, u: Whopper, 8 år gammal, Rekord: 2.10,6K
25956627.jpg

29313191.jpg

29313209.jpg

29313198.jpg

Kålmans Supernova, e: Skärmnäs Pigall, u: Primusa, 3 år gammal, Gjort en start, endast. Rekord: 2.49,3K. Varit ofräsch en längre tid och är nu konvalecsent pga ett trasig ledband i ett bakknä. Beror ej på träningen, hästen har växt väldigt väldigt fort och både led och senor har ej hängt med alls.
25881133.jpg

29313204.jpg

Är det ingen som ska ut och starta sin ponny? :) Jag siktar på att ta ut Polenta den 27:e på Östersund

Min dotter ska ut till lördagen med sin ponny. 3:dje starten. Hon har 1 a spår, står perfekt på start, 50 kr ifrån nästa tillägg.:D

kl

Jag har ingen egen ponnytravare, men slänger väl ut en bild på dom två som jag har hjälpt till med dom tre senaste åren. Tyvärr hjälper jag inte ägaren längre då jag har flyttat hem igen :(

Ljungens Legolas, e: Ernst Rambo, u: Whopper, 8 år gammal, Rekord: 2.10,6K

Kålmans Supernova, e: Skärmnäs Pigall, u: Primusa, 3 år gammal, Gjort en start, endast. Rekord: 2.49,3K. Varit ofräsch en längre tid och är nu konvalecsent pga ett trasig ledband i ett bakknä. Beror ej på träningen, hästen har växt väldigt väldigt fort och både led och senor har ej hängt med alls.

Fin stam på båda ponnyerna! :) Jag skulle mer än gärna ha en Whopper-avkomma :d:D

kl

Har ju presenterat mina ponnypluttar några ggr men jag gör det gärna igen:angel:

H Calvero
valack -99 rek; 1.53,4 (1.49,0 under lilla midsommarloppet men pga strul under tävlingsdagen blev tiden inoff)
e: Bond u: Didi Ross-Munter

H%20Calvero%20heat%201.jpg

H%20Calvero%20heat%202.jpg

H%20Calvero%20huvudlag%201.jpg

Paraisa
e: Parat u: Raisa- Granit
rek: 1.52,3

Paraisa%20heat%201.jpg

Dräktig med Gumino
Gumino%20heat%201.jpg

Väntas föla i början av Maj:love:

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 365
Senast: Derivata
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 107
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023