frakta hem vagn,hur gör ni?

Ridtjejen

Trådstartare
:confused:Jag bor ca 25 mil från där vagnen finns, dock är det jättebillig.... vill gärna ha den då det ej finns vafnar för mini i närheten. dock långt att åka,och funderar på om man kan transportera el skicka den med schenker,dhl, el liknande? hur har ni gjort,och vad har det kostat? pm:A mig gärna.... får ju inte vara för knöligt,utan att företaget hämtar vagnen där den finns så säljarna inte behöver lyfta ett finger...... hur fungerar det?:confused:

Sv: frakta hem vagn,hur gör ni?

Ja enklast är nog att hämta den så du kan se den också. Annars får du ringa till fraktbolagen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: kma
·
Körning Jag har precis börjat träna körning. Det var såklart jättekul att åka iväg med häst o vagn o köra på en plats som verkligen var avsedd...
Svar
15
· Visningar
1 915
Senast: Nora
·
V
Hästmänniskan Hej! Jag har ett problem som jag inte vet hur jag ska lösa och vänder mig därför till er. Vill gärna vara anonym och skriver därför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 217
Senast: ebba85
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
37 857
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar