Sv: Frågor?
Aminette är tyvärr inte bättre. Hon fick aldrig starta pga att hon blev halt några dagar innan. Efter min semester tog jag in henne på klinik igen för att kolla den gamla skadan.
Mer eller mindre: hon kommer att kunna skrittas på hårt underlag. Kanske travas då och då lite försiktigt.
Veterinären sa bara att jag kan säga till när som så dömmer de ut henne om jag vill det. Så hon får förhoppningsvis bli mamma nästa år istället.
Kirran gick Lb:1. Nu var det första gången hon var ute bland så mycket hästar och hade mycket att tänka på. Hon skötte sig bra på framridningen och var så där lagom lugn när vi var klara...när vi kom in på banan och alla hästar "försvann" så fick hon en energikick utan dess like. Har aldrig sett den hästen så framåt så det blev inte direkt något finlir.
Nåja en 4 pga att hon slog efter skänkeln i en okoncentrerad galoppfatttning och två 7: or, resten 5: or eller 6: or = 58,2%
Så jag är helt nöjd med tanke på att vi kom i vår vanliga mundering och aldrig gjort det tidigare.