har bara visat på en premiering och aldrig mer, extremt nonchalant domare som utryckligen sa till sin medhjälpare att han ville ha det överstökat så han kunde gå och fika.
Min häst fick först trava mot de andra hästaran, visade upp en mycket fin trav som hon har, mne han stod och bläddrade i sina papper och kollade inte, därefter fick hon springa ifrån alla andra hästarna och då blev inte specellt bra då hon stod emot och vinglade.
Domaren påståd att hon var väldigt stor (han fick det att låta som hon var abnormt stor och frresten när blev 164 stort på ett treåringt halvblod???) grov och tung???? hon hade lite gräsmage inte extremt men lite rund vilket jag tycker är fullt tillåtet i mitten av juli, men grov och tung är hon inte, han sa också att hon var trång mellan frambenen, bullshit DÄR är hon bred och sen undrar jag hur han kunde se detta då han varken tittade på henne framifrån varesig under skritten eller så hon stod uppställd.
totalt blev det 38 p vilket är helt OK men den stämmer inte övernes med kritiken som han gav.
Flera för mig okända kom fram och sa att det var en mycket fin högrest och ÄDEL häst jag hade, jasså sa jag domaren tycker hon är grov och tung och de fattade inte heller vad han hade tittat på.