Frågor om premiering

hoppas du kommer igen på en annan premiering/utställning, för merparten av domarkåren är faktist kompetenta och brinner för sin sak och ger ett respektingivande intryck och en konstruktiv bedömning

Jag kan ärligt erkänna att detta höll på ett bli min första och sista. Men nu med lite råg i ryggen känner jag mig manad att fortsätta. :D :) Jätte roligt att höra att det i alla fall finns bra domare. Tyvärr har vi bara en enda som dömer kallblod och ponnyer här ner i Skåne (om jag förstått det rätt).

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 468
Senast: ildiko
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 824
Senast: Kajsalisa
·
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: Nikan
·
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
722
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka