Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Det mesta. Pop, R´n b, Kent...
Det som spelas på Rix/NRJ.

Inte hårdrock (gun's and roses funkar) eller klassisk musik.

Samma

Rock/hårdrock, är det radio så är det bandit som gäller!

Dusch eller badkar, vad föredrar du?

Jag gillar mycket men choklad är det mest återkommande.

Vilken bil skulle du vilja ha om du får välja?

En Mini Cooper, gärna kornblå med vit rand... :love:

Vad har du för mobiltelefon, och vilken skulle du vilja ha om du skulle behöva köpa en ny?

Samsung G II

Skulle vilja ha den nya samsung G IIII i samma stl som nuvarande men det görs visst bara gigantiska mobiler nu för tiden :meh:

Samma

Jag köpte en Galaxy SIII Mini för bara ett par månader sedan, så jag är väldigt nöjd med den jag har just nu och skulle inte vilja ha någon annan.

Vilken färg har du helst på nagellacket om du använder det?

JA! Jag tror jag har typ fem klädesplagg som jag INTE har köpt second hand (förutom underkläder o badkläder då självklart). Bestick, porslin och sängkläder och sånt köper jag dock inte second hand.

Vilket är det dyraste klädesplagget du har och vad kostade det?

//r

Strawberrysylt: Köper inte så mycket dyrt utan är rätt snål när det kommer till kläder, men jag la 1000 kr på en dunjacka för tre år sedan vilket kändes dyrt då. Den har dock hållt i alla år, är den skönaste & snyggaste jackan jag någonsin haft och jag älskar den fortfarande lika mycket som jag gjorde dag ett!

Akerman: Det senaste jag bakade var grahamsbullar, nu i eftermiddags.

Fråga: När var du senast på konsert och vad såg du då?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 424
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 463
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 849
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
872
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka