Fråga, till er som tävlar mycket...

Sv: Fråga, till er som tävlar mycket...

Det är som du säger, jag har aldrig behövt visa grönt kort och licens, eftersom när jag anmäler mig då anger jag licensnummret. Därför behöver jag inte visa grönt kort för att man kan inte/får inte lösa licens om man inte har tagit grönt kort. Vaccinationsintyg har jag fått visa alla gånger, även mätintyg.

Sv: Fråga, till er som tävlar mycket...

*kl*

Kan inte minna att jag i år har behövt visa vare sig licenser eller vaccinationsintyg. Tar alltid med mig det till sekretariatet, men trycker det inte det i näsan på någon om de inte frågar efter det. (tävlar hopppning, regional)

Liknande trådar

Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 941
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 534
Dressyr Hej! Först av allt... ja; jag gick Grönt Kort kursen i höstas och mitt provresultat var helt felfritt och inget att klaga över, skrev...
Svar
7
· Visningar
1 434
Senast: Kiwifrukt
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar