Islandshästryttare
Trådstartare
Det finns ju några här som skrivit uppsats. Jag har kört fast lite i detta med teori och tidigare forskning. Jag är lite nyfiken på hur det var för er, hade ni en teori som ni visste att ni ville utgå från redan när ni bestämde ämnet eller kom det efterhand när ni hade kollat en del på tidigare forskning och därefter fick ni fram lite möjliga teorier som kunde bli bärande?
Jag har lite svårt att hitta någon bra teori just nu och det underlättar inte att jag inte läst ämnet på 20 år och nu ska skriva uppsats bara för att få en kandidatexamen. Annars hade jag säkert haft massa bra litteraturlistor och sånt som jag kunde utgå från om jag hade läst de andra kurserna i direkt anslutning.
Jag har lite svårt att hitta någon bra teori just nu och det underlättar inte att jag inte läst ämnet på 20 år och nu ska skriva uppsats bara för att få en kandidatexamen. Annars hade jag säkert haft massa bra litteraturlistor och sånt som jag kunde utgå från om jag hade läst de andra kurserna i direkt anslutning.