kolblakkur
Trådstartare
Ni som har medryttare: blir ni tillfrågade om det är okej att medryttaren har en kompis med sig till stallet? Vill ni bli tillfrågade?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det tycker jag är rimligt.Ni som har medryttare: blir ni tillfrågade om det är okej att medryttaren har en kompis med sig till stallet? Vill ni bli tillfrågade?
Är det något som har hänt? Dvs att folk följt med eller ridit utan att säga till ?Ni som har medryttare: blir ni tillfrågade om det är okej att medryttaren har en kompis med sig till stallet? Vill ni bli tillfrågade?
Någon har i alla fall följt med utan att jag blivit tillfrågad. Vet inte om de har ridit, tror inte det. Står inackorderad i ett mindre privatstall, så någons hem alltså. Gäller dessutom minderåriga, inte ens tonåringar, så det finns en säkerhetsaspekt/försäkringsfråga också. 1 medföljande vuxen. De började som medryttare denna veckan.Är det något som har hänt? Dvs att folk följt med eller ridit utan att säga till ?
När det var aktuellt för mig brydde jag mig inte alls. Om medryttaren ville leda runt nån kompis eller pojkvän var det också fritt. Tycker mest det hade varit jobbigt att få frågan, jag räknar med att medryttaren är schysst och gillar min häst liksom.Ni som har medryttare: blir ni tillfrågade om det är okej att medryttaren har en kompis med sig till stallet? Vill ni bli tillfrågade?
Någon har i alla fall följt med utan att jag blivit tillfrågad. Vet inte om de har ridit, tror inte det. Står inackorderad i ett mindre privatstall, så någons hem alltså. Gäller dessutom minderåriga, inte ens tonåringar, så det finns en säkerhetsaspekt/försäkringsfråga också. 1 medföljande vuxen. De började som medryttare denna veckan.
Någon har i alla fall följt med utan att jag blivit tillfrågad. Vet inte om de har ridit, tror inte det. Står inackorderad i ett mindre privatstall, så någons hem alltså. Gäller dessutom minderåriga, inte ens tonåringar, så det finns en säkerhetsaspekt/försäkringsfråga också. 1 medföljande vuxen. De började som medryttare denna veckan.
Medryttaren är ett barn och hade sin förälder med sig.Om man se det ur medryttarens synvinkel kan det väl säkert vara skönt att ha med sig någon som sällskap första gångerna på ett nytt ställe med en ny häst. Hade inte reagerat om det var min häst (men velat bli tillfrågad om denne skulle göra något annat än att typ klappa lite på hästen!).
Medryttaren är ett barn och hade sin förälder med sig.
Så det var ett annat barn med?Medryttaren är ett barn och hade sin förälder med sig.
Ja. En kompis följde med också.Så det var ett annat barn med?
Om du inte vill att de tar med någon får du nog säga det. Det är inget man fattar av sig självt.Ja. En kompis följde med också.