Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det håller jag med om. Om jag förstått det rätt så har inte TS heller nåt körkort, så sambon får dessutom avsätta sin tid också att köra medryttare till träning?
men personligen borde h*n inte känna så. H*n har ridit min nuvarande häst i 1 år innan jag frågade lixom. plus 4 år innan på min andra häst. H*n har mkt fria händer. Har ju hästen som sin egen. Är med på dom träningar h*n vill och dom tävlingar h*n vill. Endast 2 tävlingar på hela året har jag sagt nej till. Endast pga att det helt enkelt krockade med ngt annat då...Det är inte mkt, så jag kan absolut kalla det för att h*n är med o bestämmer.
Jag hade ALDRIG suttit och skjutsat en medryttare till träningar regelbundet! Meningen är väl att du skall få avlastning och slippa springa i stallet?
En riktigt bortskämd unge!
Att hon bara ha mage att säga nej så mycket när hon får träna/tävla och blir körd till träning och tillbaka och sen baradumpar hästen till dig. Du är ju för tusan hästskötaretill din egen häst! Hon gör ju det fina och vad är det? Du är till och med skadad och hon har mage till att bara göra så här. nej vet du vad. jag hade tagit ett snack med henne, eller skaffat en ny bums. Ska hon träna/tävla så får hon hjälpa dig mycket mer än vad hon gör och så är det bara, punkt slut! nu vet jag inte hur ni gör med betlaning osv. men betalar hon inget så ska hon definitivt hjälpa dig annars också, men då är det det minsta hon kan göra för dig för att kunna "betala tillbaka".
Jag har själv varit medryttare mycket och inte betalt något. Jag har ställt upp i ur och skur och jag har ridigt så mycket det bara har gått. minst 3 gånger i veckan. Har ägaren åkt i väg och tävlat eller varit bortrest så har jag tagit hand om stallet.
Usch nä fy vilken snorunge!