Fråga ang. massage och försäkring

kolfinnur

Trådstartare
Hej!
Har en häst som vart inne på klinik för frambenshälta = spolade leder och sprutad hovled 3 ggr :( , reaktion i vänster has och ländrygg = spolad has och kortison behandlad rygg 2 ggr :( . Vet. rekommenderade bla. massage. Min fråga är då - går behandlingarna på försäkringen då ? Iom att det är en del av rehabiliteringen? För visst går ibland kiropraktik och liknande behandlingar på försäkringen ibland :confused: ? Eller är jag helt ute och cyklar? :crazy:

Tanken bara slog mig, då jag ska ringa ut en massös snart.

Mvh Sol

Sv: Fråga ang. massage och försäkring

folksam har tydligen tagit ut detta ur sin försäkring och döpt försäkringen till rehab extra. Jag ska lägga till den om/när min häst blir frisk.

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 659
Senast: Karminnie
·
Hästvård Ska försöka hålla mig kort men gör jag det inte får ni ursäkta. Sitter med grubblerier sen en tid tillbaka angående min häst. Vet...
Svar
12
· Visningar
3 377
Senast: sandrafors
·
Hästvård Har en häst som två år tillbaka blivit halt efter vintervilan. Vet. har inte kunnat hitta någon förklaring till hältorna, blev röntgade...
2
Svar
28
· Visningar
3 834
Hästvård Detta är långt, men hoppas att några kan läsa och komma med funderingar, jag har inte sett någon häst med denna typen av hälta tidigare...
Svar
12
· Visningar
2 944
Senast: Elisha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka