Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En Canon EOS 600D t.ex. Det är en bra kamera för ett bra pris. De säljs fortfarande i butik och kostar då cirka 7000, men begagnade går att hitta för runt 3000 inklusive ett kitobjektiv. (Jag kollade ganska nyligen eftersom jag råkade doppa min i Östersjön i somras och vill ersätta den.)Hej alla!
Hoppas det är ok att fråga här
Min dotter på 13 år önskar sig en systemkamera. Det säger mig ingenting
Hur som, jag hade tänkt köpa något begagnat på tex tradera, men vad ska jag kolla efter?????
Det brukar dyka upp Canon eller Nikon kameror med jämna mellanrum.Hej alla!
Hur som, jag hade tänkt köpa något begagnat på tex tradera, men vad ska jag kolla efter?????
Både Canon och Nikon har bra instegsmodeller, till ungefär samma priser. Det finns såklart andra märken med, men fördelen med att hålla sig till dessa två är att begagnatmarknaden är jättestor. Vilket av dessa två en föredrar är helt individuellt, själv har jag Nikon men jag inbillar mig inte att det är någon större skillnadHej alla!
Canon är bäst om ni inte redan har objektiv till ett annat märke, det finns mängder med fina Canonobjektiv till bra pris på begmarknaden att köpa till efterhand som intresset utvecklas. Nikon kommer som nummer två, andra fabrikat förutom dessa två finns det mycket mindre till.Hej alla!
Imgur? Fungerar hyffsat för mig, även om det inte är det absolut smidigare sättetJag lyckas fortfarande inte ladda upp bilderna någonstans där jag kan dela dem via mobilen
Den här tråden tycks visst gå i ide vintertid
Jag har varit på semester och testat hur tålig en kamera verkligen är genom att använda kameraväska inklusive utrustning som airbag vid vurpor.
Helt sjukt vackert! När man tar en sån bild måste man ju också berätta var den är tagen . Någonstans i Alperna förmodar jag ?
Visst är det så, brukar oftast vara så. Jag längtar till vi kan ta bilder med våra ögon och sen visa för andra, det hade varit häftigt.Tack! Jodå, nog är det alperna, Les Deux Alpes i Frankrike Otroligt vackert ställe, jag tycker att det är fruktansvärt svårt att fånga den där speciella, mäktiga känslan på bild. Bergen är så mycket större (i brist på bättre ordval) i verkligeheten.