Nej, det är en dovhjort, det finns ingen älg i hägnet.Är det huvudet på en älg man ser bakom hjortarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det är en dovhjort, det finns ingen älg i hägnet.Är det huvudet på en älg man ser bakom hjortarna?
Jag ser det nu när jag förstorar bilden, en hjort som står vänd bort från kameran.Nej, det är en dovhjort, det finns ingen älg i hägnet.
Väldigt höstigt! Fin bild!Ett stycke höstVisa bifogad fil 37977
Och du låg och kröp på marken ser det ut som, riktigt fin bild.avslutar årets fotoresor med en resa till Nederländerna för att fota räv och hjort.
Gårdagen avslutades med ett helt fantastiskt möte med 2 mycket nyfikna rävar som rörde sig omkring oss i över 2 timmar! Helt underbar upplevelse och fantastiskt fina fotomöjligheter
Då gör det inget att regnet öser ner och man blir dyngsur trots regnställ.
Visa bifogad fil 38000
Tack Lobelia japp det stämmer bra - man får ta och uppoffra sig (och sina kläder) för konsten iblandOch du låg och kröp på marken ser det ut som, riktigt fin bild.
Jo men visst, den vinkeln är jag bekant medTack Lobelia japp det stämmer bra - man får ta och uppoffra sig (och sina kläder) för konsten ibland
WOW!Tog denna ikväll på våran bro. Vet inte riktigt vad jag tycker än
Visa bifogad fil 38201