Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Några fjärilar blev det inte, det blåste så mycket så det gick inte att hålla lådan stadig, ens en kort sekund
Däremot blev det lite andra bilder! Kallt men väldigt kul, och jag fick massor av inspiration för fler mörkerfotograferingar (fast helst när det är lite varmare ute ). Inte jättespännande bilder den här gången, men det är definitivt något som kan utvecklas hur mycket som helst!
Ljuskällor, uppifrån och ner är blå självlysande skosnören på en utbrunnen fackla, en avlång arbetslampa med flera lysdioder, stålull i en ballongvisp och slutligen en liten isfackla! Stålullen var klart roligast, men den var slut efter en bild
Hundavel & Ras Jag trodde då aldrig att jag skulle sitta och heja på rasklubben för Fransk bulldogg men tror bestämt att jag ska göra det nu 😅
Det är...
Ekonomi & Juridik Ta kontakt med föreningen och förbered dem på att det kommer en gåva. Var tydlig med att det är föreningen som får gåvan och om den är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.