Fototråd del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_4314.webp

En bättre onsdagsmorgon i stallet. Helt oredigerad, världen såg verkligen ut såhär.

20230927_073953.jpg

Precis där solen är brukar man kunna skymta höghusen i utkanten av Glasgow, men det kan man inte tro när det ser ut såhär! Det blir lantligt väldigt fort när man lämnar staden, trots att den är Storbritanniens tredje största, och det är nog min favoritgrej med att bo här. Detta är 25 minuters körning från min lägenhet mitt i storstan.

Inte i min värld! Hade kunnat köpa flera. (Typ alla utom vinterbilder)
Nu känner jag inte Pepp, utan utgår helt från hur jag (inte) funkar. Men hade någon försökt övertyga mig om att sälja bilder, hade jag troligtvis helt slutat med fotografering. Jag hade känt en sådan press på att prestera, att jag inte klarat av att ha roligt med kameran.

Nu känner jag inte Pepp, utan utgår helt från hur jag (inte) funkar. Men hade någon försökt övertyga mig om att sälja bilder, hade jag troligtvis helt slutat med fotografering. Jag hade känt en sådan press på att prestera, att jag inte klarat av att ha roligt med kameran.
@pepp skaffade flicker på uppmaning av mig för några år sedan, så vill man kan man redan köpa av henne. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
5 325
Senast: pepp
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
4 819
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 417
Senast: Sassy
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka