Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dyr kamera är en sak. Att veta vilka vinklar och ramar som är intressanta är en annan. Jag gillar också din blick!Tack, men nja så många med bra kameror som tar sjukt bra bilder. Jag ligger i lä där.
Nu känner jag inte Pepp, utan utgår helt från hur jag (inte) funkar. Men hade någon försökt övertyga mig om att sälja bilder, hade jag troligtvis helt slutat med fotografering. Jag hade känt en sådan press på att prestera, att jag inte klarat av att ha roligt med kameran.Inte i min värld! Hade kunnat köpa flera. (Typ alla utom vinterbilder)
@pepp skaffade flicker på uppmaning av mig för några år sedan, så vill man kan man redan köpa av henne.Nu känner jag inte Pepp, utan utgår helt från hur jag (inte) funkar. Men hade någon försökt övertyga mig om att sälja bilder, hade jag troligtvis helt slutat med fotografering. Jag hade känt en sådan press på att prestera, att jag inte klarat av att ha roligt med kameran.
Men bilderna finns kvar.Jag uppdaterar inte Flickr så ofta längre, man verkar måsta skaffa premium för att lägga ut mer än x antal bilder så jag tog bort appen