Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går inte att se ngt, bara en massa text.Skaffat ny mobil och utforskade kameran lite i helgen.
Vad lustigt att det verkar funka för andra?Går inte att se ngt, bara en massa text.
Älskar Snapseed, redigerar även systemkamerans bilder i appen!All redigering är gjord i Snapseed förresten. Sjukt bra app verkligen.
Är det bara jag som tycker att han(?), hunden, har ett närmast mänskligt ansiktsuttryck?
För tillfället har jag en liten fotosvacka, men det som brukar funka för mig är att planera. Vad vill jag ta för bilder? Natur - Ja då bokar jag gärna in med en kompis så jag har en bra morot att pallra mig upp till det där härliga morgonljuset, tex.Hur gör ni när ni fotar, planerar ni tid och plats i förväg, eller fotar ni mer spontant de tillfällen som dyker upp?
Jag har velat fotografera mer än vad jag gör i många år nu. Köpte en kamera och skaffade Photoshop men jag lyckas aldrig ta bilder som jag är nöjd med. Men jag tänker också att tillfällen ska ges, och så gör de aldrig det. Jag ville fota på Skansens Julmarknad här om veckan men det var smockfullt med folk och mina fingrar höll på att frysa till is. Jag ville fota på någon familjesammankomst men det blir aldrig bra sådär spontant som jag vill få det. Det slutar alltid med att jag inte hinner, inte vill att folk ska behöva vänta på mig, fryser osv. så blir det ingenting.
Nu ska jag vara julledig i 3 veckor och tänkte hinna med lite mer. Så, hur gör ni egentligen?
Hur gör ni när ni fotar, planerar ni tid och plats i förväg, eller fotar ni mer spontant de tillfällen som dyker upp?
Jag har velat fotografera mer än vad jag gör i många år nu. Köpte en kamera och skaffade Photoshop men jag lyckas aldrig ta bilder som jag är nöjd med. Men jag tänker också att tillfällen ska ges, och så gör de aldrig det. Jag ville fota på Skansens Julmarknad här om veckan men det var smockfullt med folk och mina fingrar höll på att frysa till is. Jag ville fota på någon familjesammankomst men det blir aldrig bra sådär spontant som jag vill få det. Det slutar alltid med att jag inte hinner, inte vill att folk ska behöva vänta på mig, fryser osv. så blir det ingenting.
Nu ska jag vara julledig i 3 veckor och tänkte hinna med lite mer. Så, hur gör ni egentligen?