Fototråd del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
EB5389D5-A394-49CD-B435-91C8936A018F.webp

Så kom hösten och dess mörker..

Glasgow har bjudit på ett helt gäng sådär underbart krispiga, bländande höstdagar på senaste vilket ledde till lite fotoinspiration. Måste säga att jag är väldigt nöjd med hur pass bra bilder det går att få till med min nu 4 år gamla Samsung-telefon!

Autumn1.webp

Fint foto, tror inte norrskenet riktigt kommer till sin rätt med så mycket ljus från staden men ni verkar ha haft stjärnklart väder. Här nere var det för molnigt för att kunna se ljusfenomenet även om jag tror det förekom.

Nä det hade troligen varit bättre utanför stan :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
5 173
Senast: pepp
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
4 695
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 394
Senast: Sassy
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka