Foton på travhästar i arbete

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stally
  • Startdatum Startdatum
Re: Bilder på travhästar på tävling el. i arbete.

Visst är han! Gissa om barockridningstanterna i Uppsala dreglade över den där hästen. Men matte bara meddelade att "Han ska vara travhäst..PUNKT" följdkommentaren blev "Vilket slöseri" :crazy: :crazy:

Hmmm... När jag öppnar din bild kommer det upp en "bebisbild" :confused: Gör jag något fel???

När jag klickar så kommer min häst upp?? :confused: Den är länkad till fotofirmans hemsida.

Matha---> Den Vackra är verkligen Vacker, på pricken lik min lilla polla :p

Gud vilka härliga russ :love: :love: :love: :love:

Caspian är lik vår Pigga,hon är eft. Tyson.

Har ni russ som passisar på Vången?

Hej Jari!

Den här sidan har liksom blivit så bred så det är konstigt att svara,skönt att se att andra en jag är "nördar"på datorer, :D :angel: :bump:

Blacken är såååå fin :love: :love: :love: :love:

Alla era andra hästar är givetvis lika läckra!!! :love: :love: :love:

Ehhh... Om jag klickar på länken för att se din bild nu kommer det en bild på en prisutdelning för nån sorts kampsport... :confused: :D

Alltså jag klickar på länken, det kommer upp en "öppna-filruta" och när jag klickat kommer bilden upp... första gången en bebis och nu kampsport... :crazy: Jag vill ju se din fina häst!! :mad:

Ahhh... nu fick jag se den! Man var tvungen att välja "spara" och inte "öppna"... :D Vilken vacker häst du har, gör verkligen skäl för sitt namn!! :bow:

Visst gör han. Han har en mörkröd ål på ryggen som går ut i en fjäder i svansen. När han var yngre var den ännu mer markerad än nu så då hade han tre färger i man och svans, ljusgul underst, sen orange och sist den mörkröda fjädern, pannluggen blev randig i dessa tre färger. Svansen såg ut som en eldslåga. :love:

:angel: Fick ett Pm om hur jag ska göra hädanefter :angel:

Jag vill också kunna!!!! Nu när jag sett alla era snyggingar så vill jag visa upp mina också.

Gå in på aln.se leta upp bilder på hästen och länka härifrån dit! ;) Man klickar på URL där bredvid smileysarna!

Mjooo :) Caspian är min lilla älskling :love: :love: :love:
Joo... vi har 10 russ och 10 varmblod i 1:an... sen går vi till kallblod och varmblod, och tillslut unghästar :)
Så vi har en del finfina ponnyer... tex. Hults Emir, som ställt upp i Lilla Elitloppet :)
Antagligen den bästa ponnyn, kanske förutom Brundy..
Han har också varit jävulskt duktig... han har även varit avelshingst :) :love:

Om ni inte tröttnat på mina kusar så kan jag presentera den snurrigaste av dem alla sist, nu har jag inte fler att presentera i arbete åtminstone. ;)

fanny%20p%c3%a5%20banan.jpg

Snurran Fanny på banan

/// ghost

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 967
Kultur Jag skrev detta i Vad gör vi nu tråden men kom på att det kanske hör hemma i en egen tråd. Teckenspråk är mitt förstaspråk och jag gick...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 663
Senast: Lumos_Nox
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 335
Senast: shia
·
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 371
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring