Fotomöjligheter?

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

TildeR

Hej!
Är det någon som har tips på bra typ utställningar utomhus dit man kan åka och har möjlighet att fotografera? Behöver inte vara några högre klasser, fungerar lika bra med utställningar som är mest "på skoj", bara man kan komma in och titta hyfsat billigt och det finns möjlighet att stå vid sidan av och fota utan pressleg, Helst i närheten av Skåne eller Göteborg, eller någonstans på vägen där emellan.
Behöver inte heller vara just utställningar, letar även efter fälttävlingar, hoppning, dressyr, och allt möjligt, bara tävlingarna sker utomhus! Så tipsa gärna om allt möjligt ;)
Tacksam för svar! :)

Sv: Fotomöjligheter?

Det är väl egentligen bara att kolla tdb och leta upp tävlingar som stämmer in på dina kriterier och sedan kontakta arrangörerna för att fråga om det är okej att du tar bilder, det är ofta väldigt uppskattat :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 813
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 403
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hejsan. Vill påbörja med att säga att jag vet att har man ambitioner inom hoppning/dressyr så är väl inte islandshästen den första rasen...
Svar
12
· Visningar
2 239
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka