Fotograf på följande tävlingar

E

EQL

Nån som vet om det finns nån hemsida med bilder från dessa tävlingar:

Strömsholms RF 5-7/10
Södertälje RK 16-18/11
Flyinge HSK 7-9/12

Sv: Fotograf på följande tävlingar

är det ngn speciell häst du letar efter?
I Flyinge så filmades alla ritter som man kan köpa.

Ja, det är en speciell hehe :angel:

Fast jag vill helst ha bilder och inte filmer :D

Jag tror att där var flera fotografer i Flyinge, i alla fall ser jag på videon på grabben från lördagen att det blixtrar från flera håll. Den enda man ser någotsånär tydligt i bild tror jag är Krister Lindh så troligen dyker väl det upp bilder på hans hemsida om några dagar.
Thunholm brukar ju ofta fota på Flyinge men har ännu inte lyckats hitta någon hemsida där man kan kolla bilder (eller överhuvudtaget hur man får tag på människan), har letat då han fotat grabben flera gånger, så vet någon var man hittar dem så får ni gärna skriva det.
För övrigt var det en tjej som hade fotat bild som var i Sydsvenskan från Flyinge dock kan jag icke komma på vad hon hette.

Jag har också letat efter bilder som thunholm har tagit. Med en häst vet jag att vi ringde till Ridsport och bad om de bilder dom hade i arkivet, fick då ganska många som han hade fotat (han fotar ju ganska mycket till tidningen). Jag skulle också vilja veta, såg att han var i södertälje.

Jag har också letat efter bilder som thunholm har tagit. Med en häst vet jag att vi ringde till Ridsport och bad om de bilder dom hade i arkivet, fick då ganska många som han hade fotat (han fotar ju ganska mycket till tidningen). Jag skulle också vilja veta, såg att han var i södertälje.

Jag har hans mail hemma PMa mig så kan du få den senare

Här kommer fler tävlingar som jag säker fotograf till
under 2007

Stockholms Fältrittklub 2007-07
Fjärås hoppryttare 2007-07
Vaggeryd-Skillingaryd 2007-05
Sunne Ryttarförening 2007-06
Sportryttarsällskapet Hammarö 2007-08
Lidköpings Ridklubb 2007-08
Linköpings Fältrittklubb 2007-09
Halmstads Fältrittklubb 2007-09
Grevagårdens Ryttarförening 2007-11

hoppas nån vet :angel:

Lånar ett litet hörn av tråden, så slipper jag göra en till

Någon som vet hemsidan till fotografen som var och fotade i fornboda 22/9

men kom igen! massa tävlingar ju, någon måste väl veta en hemsida till någon av tävlingarna! :p

och igen... frågan är om den borde flyttas till hoppgnägg istället? moderator? :angel:

*knapp*
Någon som vet om det var någon som fotade unghästarna i Falsterbo?

TACK!! :bump: får se om jag hittar nått :)

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 572
Kropp & Själ Hej! Senaste veckorna har gymma vid 9/10 tiden på fm vilket jag tycker är väldigt bekvämt i sig. Men problemet är, jag blir SÅ trött...
Svar
5
· Visningar
608
Senast: Seaside
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar