Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2 matcher. Hon kan spela ev final.Engelska spelaren som fick rött kort hur länge blev hon avstängd?
Lugnare?! De har varit helt fantastiska i första, men det gäller ju att hålla samma nivå i andra. Och skotten måste sitta! Jag är typ mer nervös nu än när det stod 0-0.Ja! Nu känns det lite lugnare.
Två matcher var billigt för den. Den nivån av osportslighet borde innebära att det är slutspelat det här VM:et, inte acceptabelt någonstans.2 matcher. Hon kan spela ev final.
Tycker jag med. Otroligt att hon kan gå o vinna VM-guld som spelare i den matchen om det sker.Två matcher var billigt för den. Den nivån av osportslighet borde innebära att det är slutspelat det här VM:et, inte acceptabelt någonstans.
Jojo men vi har ett mål så det blir inte lika hemskt om Japan gör ett mål - vi kommer inte hamna i underläge ändå. Men jag fattar vad du menarLugnare?! De har varit helt fantastiska i första, men det gäller ju att hålla samma nivå i andra. Och skotten måste sitta! Jag är typ mer nervös nu än när det stod 0-0.
Nä, men 1-1 räcker inte. Och Japan är målglada, det har vi sett förut. Får de övertag i anfall kan det ändras snabbt, för deras skott brukar sitta…Jojo men vi har ett mål så det blir inte lika hemskt om Japan gör ett mål - vi kommer inte hamna i underläge ändå. Men jag fattar vad du menar
Det hinner fortfarande förändras. Tänk på matchen mot USA, Sverige var inte det bättre laget där… Gäller ju att de orkar hålla uppe det här spelet i 40 minuter till!Det är nästan som att det går lite för lätt? Jag var inställd på att det skulle bli väldigt jämn match.
Det beror på att Sverige helt enkelt gör en jävligt bra match, från första till sista spelare.Det är nästan som att det går lite för lätt? Jag var inställd på att det skulle bli väldigt jämn match.
Jo. Men ett lag som går så här kommer orka förbi full tid.Gäller ju att de orkar hålla uppe det här spelet i 40 minuter till!
Sverige var det smartare laget mot USA.Det hinner fortfarande förändras. Tänk på matchen mot USA, Sverige var inte det bättre laget där…
Nja, jag skulle snarare säga att vi hade en fantastisk målvakt. Utan henne hade resultatet sett annorlunda ut…Sverige var det smartare laget mot USA.
Rätt ofta räcker det förbi det bättre laget.