FotbollsVM!

Lugnare?! De har varit helt fantastiska i första, men det gäller ju att hålla samma nivå i andra. Och skotten måste sitta! Jag är typ mer nervös nu än när det stod 0-0. :nailbiting:
Jojo men vi har ett mål så det blir inte lika hemskt om Japan gör ett mål - vi kommer inte hamna i underläge ändå. Men jag fattar vad du menar 😁

Jojo men vi har ett mål så det blir inte lika hemskt om Japan gör ett mål - vi kommer inte hamna i underläge ändå. Men jag fattar vad du menar 😁
Nä, men 1-1 räcker inte. Och Japan är målglada, det har vi sett förut. Får de övertag i anfall kan det ändras snabbt, för deras skott brukar sitta…

Det är nästan som att det går lite för lätt? Jag var inställd på att det skulle bli väldigt jämn match.

Det är nästan som att det går lite för lätt? Jag var inställd på att det skulle bli väldigt jämn match.
Det hinner fortfarande förändras. Tänk på matchen mot USA, Sverige var inte det bättre laget där… Gäller ju att de orkar hålla uppe det här spelet i 40 minuter till!

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
547
Senast: Gabby_Ossi
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 239
Senast: Red_Chili
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
21 755
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar