FotbollsVM!

håller fortfarande på min analys. Laget funkade inte, då funkar inget. Det var precis det som skedde. Nu måste de få igång spelare!

England ska nog vara glada om den här matchen går till straffar…
Baserat på den här matchen har jag svårt att se England i final. Det mentala fokuset verkar inte finnas på plats.
Sjunker man till nivån att man medvetet trampar på en spelare som ligger ned så säger det en del om hur man hanterar press och frustration…

Vad tror ni om i morgon?
Är mest irriterad över att Spanien-Nederländerna går mitt i natten. :p

Men ja, Japan lär inte bli lättare än USA. Och den var tuff. Ser fram emot en underhållande match i alla fall, så kan man väl hoppas på snäppet lägre puls den här gången. 😅

Jag tycker inte att Japan var fantastiska mot Norge och jag hoppas att vinsten mot USA stärker Swe så jag är försiktig optimist.

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
547
Senast: Gabby_Ossi
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 239
Senast: Red_Chili
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
21 755
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar