Hedinn
Moderator
Jag tycker det är flera som börjar se trötta ut. Hoppas vi kan byta in några pigga spelare och fortfarande hålla det här uppe.Jo. Men ett lag som går så här kommer orka förbi full tid.
Jag är inte ett dugg orolig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är flera som börjar se trötta ut. Hoppas vi kan byta in några pigga spelare och fortfarande hålla det här uppe.Jo. Men ett lag som går så här kommer orka förbi full tid.
Jag är inte ett dugg orolig.
Det är 8 min kvar till full tid.Behövs mer sån tur om vi fortsätter bjuda in Japan såhär mycket… Nu ger det där förhoppningsvis lite mer energi till Sverige och lite motsatt effekt för Japan. Ett mål där och jag tror det hade blivit farligt på riktigt, det är ett tag kvar på matchen.
Jodå, jag kan räkna. När jag skrev innebar det dock ca 15 minuter inklusive tilläggstid, troligtvis något längre också i och med två straffar och några VAR-kontroller.Det är 8 min kvar till full tid.
Se'n blir det väl lite övertid.
Det är tre minuter mellan våra inlägg.Jodå, jag kan räkna. När jag skrev innebar det dock ca 15 minuter inklusive tilläggstid, troligtvis något längre också i och med två straffar och några VAR-kontroller.
Japp. 8+3=11. Fyra minuters tillägg innebär 15. Lär bli mer tillägg än fyra minuter, så mer än en kvart kvar när jag skrev mitt.Det är tre minuter mellan våra inlägg.
missade 'inklusive'Japp. 8+3=11. Fyra minuters tillägg innebär 15. Lär bli mer tillägg än fyra minuter, så mer än en kvart kvar när jag skrev mitt.
Ja, blir det ett till Japanskt mål skyller vi allt på dig.Nej nu vill jag knappt se längre. Känns som att jag jinxade det.