FotbollsVM!

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Lilla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 231
  • Visningar Visningar 7 705
Behövs mer sån tur om vi fortsätter bjuda in Japan såhär mycket… Nu ger det där förhoppningsvis lite mer energi till Sverige och lite motsatt effekt för Japan. Ett mål där och jag tror det hade blivit farligt på riktigt, det är ett tag kvar på matchen.

Behövs mer sån tur om vi fortsätter bjuda in Japan såhär mycket… Nu ger det där förhoppningsvis lite mer energi till Sverige och lite motsatt effekt för Japan. Ett mål där och jag tror det hade blivit farligt på riktigt, det är ett tag kvar på matchen.
Det är 8 min kvar till full tid.
Se'n blir det väl lite övertid.

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
561
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
301
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 035
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 073
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hull..?
  • Ridskoleryttare