Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha brukar oftast finnas fler. Jag jobbade tidigare på ett företag där vi var ett gäng som bokade upp ett konferensrum för hela herr-VM när det gick, så vi kunde se alla matcher medan vi jobbade. Det var en bra arbetsplats! En av de inblandade var min chef, kan tilläggas.Fick fråga från IT vad jag skulle göra i konferensrummet. Var tvungen att erkänna, tänkte att de kanske behövde rummet till något tjänsterelaterat. Men det visade sig att de också ville kolla på fotboll tur det är ett stort rum!
Kan tillägga att nej, jag tror inte att det var domarens fel att vi förlorade, Spanien spelade bra. Men närkamper måste ju tolereras i en VM-semi.Alltså. INTE imponerad av domarinsatsen. Blir så less när det premieras att förstärka. Har tyckt väldigt mycket om den andra domaren som dömt de flesta(?) matcherna, som varit stenhård och inte vikt sig för småsaker eller blåst då nån förstärkt nåt. Hon borde ha dömt varenda match.