Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis det hÀr sa jag och min kompis ocksÄ. KÀndes lite trÄkigt att det hela skulle avslutas med en sÄ pass "ful" match, Àven om Spanien i mitt tycke var de mer vÀrdiga vinnarna. Jag som genom hela mÀsterskapet sagt att det Àr sÄ skönt med damfotboll för att de sköter sig bÀttre Àn pÄ herrsidan, det tyckte jag inte att man sÄg idag.Jag tycker inte varken England eller Spanien Àr sÀrskilt sportsliga.
Tycker inte heller att matchen höll finalklass.
Precis det hÀr sa jag och min kompis ocksÄ. KÀndes lite trÄkigt att det hela skulle avslutas med en sÄ pass "ful" match, Àven om Spanien i mitt tycke var de mer vÀrdiga vinnarna. Jag som genom hela mÀsterskapet sagt att det Àr sÄ skönt med damfotboll för att de sköter sig bÀttre Àn pÄ herrsidan, det tyckte jag inte att man sÄg idag.
Om den nu alls kommer att spelas.Och eller hur slÄr vi Spanien pÄ Ullevi 22/9!?!
Hoppas inte om ingen förĂ€ndring sker. Vi borde ocksĂ„ stĂ„ upp och âhjĂ€lpa tillâ.Om den nu alls kommer att spelas.
Ja och det Àr helt rÀtt!Jag förtydligar/utvecklar mitt inlÀgg:
Spanska landslaget vÀgrar spela match fram till det ögonblick att hela den spanska förbundsledningen avgÄtt. AlltsÄ inte bara tvÄngskyssaren.