Ja, verkligen! Verkar finnas fler fotbollsintresserade svenskar i Glasgow med omnejd än jag trott! Fast många kommer nog upp från London och sådär också...Vad tråkigt att du inte fick någon biljett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, verkligen! Verkar finnas fler fotbollsintresserade svenskar i Glasgow med omnejd än jag trott! Fast många kommer nog upp från London och sådär också...Vad tråkigt att du inte fick någon biljett!
hallllåååååååååååååååååååååååååååJAG FICK TAG PÅ BILJETTER!!!
Det visade sig vara hemsidan som strulade, det var i själva verket inte alls slutsålt. Jäklar vad kul det ska bli!!
Men vad rooooooligt!!!JAG FICK TAG PÅ BILJETTER!!!
Det visade sig vara hemsidan som strulade, det var i själva verket inte alls slutsålt. Jäklar vad kul det ska bli!!
Nejdå, jag såg den. Har sett alla matcher hittills och räknar med att se resten också.Är det bara jag som följer matchen danmark - wales just nu? Danskarna bjuder på riktigt kul fotboll. Wales hänger inte med alls.
Jag är visserligen inget direkt fan av Italien, men ser hellre Italien vidare än Österrike. Som slutspelssträdet ser ut kommer det åka ut lite för många lite för bra lag lite för tidigt, så ser gärna Italien möta Belgien eller Portugal i kvart.Danmark var fantastiska. Nu vore det kul om Österrike vinner...
Ja det tycker jag med, lite trist är det är så.Jag är visserligen inget direkt fan av Italien, men ser hellre Italien vidare än Österrike. Som slutspelssträdet ser ut kommer det åka ut lite för många lite för bra lag lite för tidigt, så ser gärna Italien möta Belgien eller Portugal i kvart.
Alltså Kroatien! Imponerande insats!
Kanske får ta tillbaka det där…Känns som att den här matchen kommer bli något mer ojämn.
Andra sidan är ni klara?Förresten, fråga från en som aldrig (ja, aldrig ) varit på fotbollsmatch förut: Vad sjunger man på svenska fotbollsmatcher? Tänker så vi har någon slags koll på läget inför morgondagen då vi ämnar skrika stämbanden av oss
Jo, sett till den här matchen, men det är ju rejäl nivåskillnad på spelet och bollkontrollen (ja, jag hoppas fortfarande på att få se Frankrike mot Tyskland i final )Vilken skillnad från gårdagens Portugal-Belgien där hela första halvlek kändes som ett sömnpiller! Än så länge känns det definitivt som om Schweiz förtjänar att gå vidare mer än Frankrike, oväntat nog.