Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha som jag då, fast Tyskland istället för Portugal för min del…Så himla trist när vi + mina favoritlag (Portugal och Frankrike) åkt ut. Tur att det är VM nästa år som sagt... får försöka heja på Danmark men måste sura lite först.
Jag brukar gilla tuffare spel men när var och varannan spelare haltar omkring på plan känns det inte riktigt bra för mig.Haha, inte kollat på fotboll på ett tag, och inte nu heller men läste lite uppdateringar om att det verkade vara lite rough med rött kort etc. och blev lite sugen lagom tills vi tydligen åkte ut. Gillar när alla är helt slut och det är mer krig än fint spel!
Håller med. Sista minuterna var inte roliga.Jag brukar gilla tuffare spel men när var och varannan spelare haltar omkring på plan känns det inte riktigt bra för mig.
Skulle inte påstå att det var tuffare spel mot slutet än nån annan match, problemet var ju att spelarna var så extremt trötta, då krävs det inte mycket för att det ska skapas smärta.Jag brukar gilla tuffare spel men när var och varannan spelare haltar omkring på plan känns det inte riktigt bra för mig.
Nix, den kom på posten ca 24 timmar innan bilden togs! Jag ägde bara skotska flaggor innan dessHaha underbart! Flaggan ser inte så välanvänd ut…
Skulle inte påstå att det var tuffare spel mot slutet än nån annan match, problemet var ju att spelarna var så extremt trötta, då krävs det inte mycket för att det ska skapas smärta.
Samma här. Att lyckas hålla det där mot Spanien med en man mindre är riktigt bra gjort! Synd att nerverna inte höll under straffarna.Åh, jag unnade Schweiz den vinsten. Har aldrig varit något fan av Spansk fotboll och blev charmad av Schweiz försvarsspel efter utvisningen.