Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, helt ärligt unnar jag Polen vinst och avancemang. Att tro att man kan sluta spela när man leder med ett mål mot ett sånt lag är ju bara löjligt. Och matchstatistiken är rent av pinsam, det här har ju varit Polens match rakt igenom.
Håller med, det är därför jag tycker det är så trist när allt fokus hamnar på defensiven. Vi har ju uppenbarligen en riktigt fin offensiv, varför inte använda den?!Jag tyckte båda lagen gjorde det bra. Polen var jämnare och hade mer boll. Sverige hade mer bergochdalbana men glänste mer, i mitt tycke.
Jag med! Tyskland och Frankrike vill jag se som vinnare idag.1-0 till Ungern. Snyggt mål! Men, blä, jag hejar ju på Tyskland. Får hoppas att de kommer igen.
Håller med, det är därför jag tycker det är så trist när allt fokus hamnar på defensiven. Vi har ju uppenbarligen en riktigt fin offensiv, varför inte använda den?!
Nu då. Kan vi avsluta båda matcher nu? Så är Tyskland, Frankrike och Portugal vidare och jag kan gå och lägga mig.
(Inget fan av Ungern, som kanske märks... )
Fan. Ja. Skit.Är Finland helt ute nu?
Åh, håller tummarna för att du får tag på biljetter! Och känner mig lite avundsjuk, eftersom jag faktiskt hade biljett till Sverige - Polen (som ursprungligen skulle spelas i Dublin).Aaargh, de har öppnat upp för "oss vanliga dödliga" att köpa biljetter till Sveriges match på tisdag men hemsidan bara kraschar
Nej vad trist! Verkar supersvårt med biljetterna här tyvärr, men man kan i alla fall inte säga att jag inte har försöktÅh, håller tummarna för att du får tag på biljetter! Och känner mig lite avundsjuk, eftersom jag faktiskt hade biljett till Sverige - Polen (som ursprungligen skulle spelas i Dublin).
Jag vill med!!! Kan du smuggla in mig?Nej vad trist! Verkar supersvårt med biljetterna här tyvärr, men man kan i alla fall inte säga att jag inte har försökt
Jag lyckades inte ens smuggla in mig själv innan biljetterna hunnit sälja slut, trots att jag satt och uppdaterade sidan typ fem gånger i timmen i tre timmarJag vill med!!! Kan du smuggla in mig?
Vad tråkigt att du inte fick någon biljett!Jag lyckades inte ens smuggla in mig själv innan biljetterna hunnit sälja slut, trots att jag satt och uppdaterade sidan typ fem gånger i timmen i tre timmar